Friday 10 November 2017

Forex Fabrikk Nice Guy 7 Pips


0 spread forex megler aksjeopsjoner overvåkingslisten forex nyheter i dag islamske binære alternativ megler enforex malaga plassering handelssystem freeware kontantløs trening ikke-kvalifisert aksjeopsjoner 3 ema forex strategi eur jpy forex analyse arti lang kort forex sap forex tcode apakah hukum bermain forex hvor mye penger kan du gjøre med forex trading forex megler typer hva påvirker forex spredning forex marcos highway cox og konger india forex priser binær put option utbetaling hva er maksimal innflytelse forex karriere som opsjoner handelsmann buka akun forex trading mercado forex como funciona pdf opsjoner handelsmenn forum ozforex kundeanmeldelser sølv pris live diagram forex5 Pillars Affiliate Program En av de mest vellykkede beste affiliateprogrammene. Det er gratis å bli med og fremme den populære og anerkjente virksomhetsnettstedbyggeren kalt SBI, som er en pakke med mange programvare og webverktøy og støtte som bidrar til å skape profesjonelt innholdsrike og høyoptimaliserte forretningswebsteder, alle nettstedene som er bygget med det, blir veldig Høy rangering av de viktigste søkemotorene, egnet for personlige og forretningssider. For å bli med dette anerkjente, beste affiliateprogrammet gratis, vennligst bruk link (SBI Affiliate). Hvis du har tenkt å bygge høy trafikk og garantert høy rangering, vennligst bruk link (SBI Site). Hvis du liker å se en kort video om hvordan SBI designer et nettsted eller for å se eksempel på hvor vellykket deres nettsteder. se på (SBI Video) eller (SBI Proof). iPage Affiliate Program Web Hosting fra iPage Det er et av de mest populære rimelig billige web hosting firma. De gir mange typer hosting med alle standard hosting krav, men til en billigere pris sammenlignet med mer enn ti hosting-leverandører som jeg undersøkte. De gir 247 vennlig støtte. Deres tilknyttede program er GRATIS å bli med. Aweber Affiliate Program Dette tilknyttede programmet markedsfører de mest populære auto responders programvare som er nødvendig og nødvendig for alle online virksomheter. Programvaren er lett å selge siden det regnes som den beste tilgjengelige i sitt slag, og når noen kroppen logger på. Kommisjonen fortsetter hver måned. De gir mange videoer, bannere og artikler for å markedsføre programvaren. Kom i gang i dag for bare 1 8211 AWeber Communications Vår anbefaling Hvis du har tenkt å starte eller forbedre din hjemmebaserte virksomhet, vennligst start med å laste ned denne GRATIS eBok i Her. Det vil hjelpe deg å velge hvilken hobby eller interesse for deg å konsentrere deg om og bruke. deretter å utvikle lønnsom virksomhet nettsted går gjennom å velge de mest lønnsomme søkeordene ved hjelp av gratis søkeord valg programvare og går trinnvis til scenen for å optimalisere nettstedet ditt for å få mye høy konverteringsmålrettet trafikk bidrar til å øke inntektene dine. Hvis du er for opptatt, og egentlig ikke har mye tid til å bruke på å utvikle din egen bedriftsside. Du kan klikke her for å få informasjon om detaljert pakke for å bygge en komplett hjemmevirksomhet for deg. starter fra bunnen av til scenen for å få høy søkemotorrangering som kjører mange målrettede besøkende på nettstedet ditt, inkluderer pakken et domenenavn, hosting og kontinuerlig støtte nå og i fremtiden. På denne måten. du vil være sikker på å ha riktig trafikk til virksomheten din og unngå å bruke masse penger ved å bruke betalt annonsering eller kaste bort tiden din med gratis reklame som de fleste egentlig ikke jobber med. Denne tilnærmingen blir brukt vellykket av tusenvis av vellykkede småbedrifter og bedriftseiere. Noen av deres vitnesbyrd er inkludert i lenken ovenfor. Alternative EnergyNiceGuy Latterlig 7 pips Trading System - Forex Strategier - Forex Resources - Forex Trading-frie forex trading signaler og FX Forecast 242 NiceGuy Latterlig 7 pips Trading System Send inn av Janus Trader NiceGuy Latterlig 7 pips Forex Trading System er trading system for newbie trader. Denne forexstrategien er bare for de som ønsker å lære og villige til å ta Forex på alvor. Dette forex systemet vil score deg pips og slå forexen for deg bare hvis du følger regelen tett og har nok disiplin til å kontrollere deg selv. Arbeid i noen store par i 5 minutter tidsramme, du kan bruke dette systemet til høyere eller lavere tidsramme med annet profittmål og stoppe tappunkt. Anbefales for 5 minutters tid framemercial Versjon av Renko System av Mr-Nims. Bevis på 500 pips med dette systemet. Det er bare et eksempel for å vise deg at det er lett å oppnå. Det er det jeg foreslår at alle mine kjøpere skal gjøre på en demo først før du handler. Da kan du tjene din fortjeneste eller prosenter ved å bruke en større masse størrelse eller ved å følge ønsket Money Management (LowMediumHigh-Risk) igjen, dette er bare et eksempel En av mine livekontoer av meg i Exness megler, Hvor raskt du kan gjøre, avhenger av din ferdighet, vurdering og tilgjengelighet for å være på skjermen, hvis det tar deg en uke eller om det tar deg en måned eller to måneder. Men det er ikke umulig, det er mulig (Renko følger ikke tiden og så jeg tror at våre mål ikke skal ha flaskehalsene til tiden). Jeg liker ikke å holde innleggsoppslag eller flaunting hvor mye fortjeneste eller prosentandel jeg gjør hver gang, fordi hvilken bruk vil det være for deg eller noen, The Real Deal er systemet, strategiene og informasjonen jeg tilbyr deg, da vil du også kunne gjøre det, det er det som teller. Til suksess Denne uka Resultatene er lagt ut her. Ha en fin helg (Vil oppdateres på ukentlig eller månedlig basis) Easy Renko System En oppdatering til systemet. Hurtig guide til forståelse Pris Veldig viktig og veldig informativ for eksisterende og nye kunder. PDF er vedlagt din e-post. (til eksisterende gutter) Endringer i V1.512 - Lagt Parabol Sar i SR - Endrede innstillinger i MACD for å se markedsbevegelse i MACD - Lagt til 3 Zigzags, Blue SR, Yellow Swings Green Scalp poeng. - Lagt til ERCandleTime - Det vil fortelle deg hvor mye tid det åpne lyset har tatt. - Lagt til Endret Markedspris, Nå vil det bare vise pris og ikke pips. - Mindre modifikasjon til stearinlys for lettere bruk og klarere visning. - Endret SR søndagspot til i stedet en gul prikk med BOX, for å kunne forklare bedre i ER Forums. Nye Renko-innstillinger for FX ALL FX PAIRS 15 pips Normal Renko EURJPY GBPJPY 25 pips Normal Renko Modifikasjon til valutaindeks Renko-innstillinger (forklart deg i ny håndbok) Grunnleggende regler for å bekrefte oppsett i parene: USD-INDEX oppsett. Se etter EURGBPAUDNZD-indeksen for nedstart og ta varehandelen på eurusd, gbpusd, audusd eller Nzdusd selge oppsett tilsvarende. USD-INDEX Ned oppsett. Se etter EURGBPAUDNZD Index for oppsett og kjøp av handel på eurusd, gbpusd, audusd eller Nzdusd opp oppsett tilsvarende. Kryss par på samme måte med Primærindeks og sekundære indekser for bekreftelse, bruk prisutnyttelsen som forklart i håndboken Hurtigguide til forståelse av pris. Jeg stopper handel i dag og starter fra neste uke på grunn av helligdager til tirsdag. Hilsen Glad påske mrnims: Da jeg var mellom 20 og 25 år gammel, hadde jeg et Short Temper problem, det ville bare ta meg 0 til 60 sekunder for å miste min nøtter og forberede seg på en kamp, ​​idet jeg var 6feet2 i høyde og over 200 kilo (100kg) i kroppsvekt, jeg har sett menn som frykter meg uten grunn og en gang jeg gjorde noe gal og hadde en mob på 100 personer som ønsket å slå ut av meg, senere ble jeg tatt i et hus fra noen som trakk meg og lukk døren, etter en stund lokalbefolkningen fant ut at disse 100 menneskene mob er fra utenfor lokaliteten, og han ringte alle guttene og mennene til å kjøre dem bort, 100 100 mennesker kjemper, noen taper noenones skjorte noen som river noen pant og noen prøver å pickpocket den andre, ble jeg fortalt å være hjemme av don for et par dager eller uke til ting avkjøle seg. Jeg har vært til det punkt også med min naughtiness. I dag er jeg så annerledes, selv om noen prøver å skremme meg, misbruker meg eller gjør noe vondt for meg, blir jeg ikke sint. Infact jeg stoop til nivå av ydmyke meg selv og gjør falsk Inferiority kompleks bare fordi jeg ikke en den andre fyren å føle seg lav eller har en inferiority kompleks foran meg. Jeg legger til og med mindreverdighetskomplekset foran kvinner og jenter, så jeg tror de vil føle seg trygge med meg rundt. Gjør alt dette fornuftig. Eller skal jeg få nøtter å gjøre alt dette og finne meg selv på psykiaten lol. Du vet at jeg gjennomgikk hva jeg skrev og skjønte grunnen til at jeg er en fin fyr i dag, fordi jeg er en handelsmann og på grunn av Forex. Jeg har ikke et problem om grunnleggende nødvendighet i dagens liv, det er penger, for jeg kan bare handle og gjøre det. Men andre mennesker må tåle folk, utholde sjefen og da kommer frustrasjon og sinne, gjør meg selv som overlegen og forteller dem. Im en forexhandler ville bare få dem til å føle seg mer frustrert og mer lav, hvorfor vil jeg det, jeg føler at disse dårlig hardt arbeidende og elendig følelse folk føler seg hyggelig og jeg legger meg som dårligere. Mange mennesker som f. Eks gjør godt, tenker at de er høyere og bedre enn en vanlig mann, men hvorfor glemmer vi at vi egentlig er vanlige menn eller kvinner, og fx har gitt oss muligheten til å komme seg ut av elendighet og inn i ambisjoner, drømmer og en lys fremtid. Tro meg forex er som bare et barns lek når du har lært og utdannet i dette yrket. I dag mens jeg gikk til vinbutikken (brennevinbutikk) for å få sprakk en fyr i hans 40s og halve skallet, gjorde jeg nese til meg, som jeg er en verdiløs og han er en overlegen, Som jeg gir en dritt om hva han mener, men jeg gjorde ikke føler seg dårlig. Jeg tenker akkurat nå hvis jeg møter ham igjen, kunne jeg fortelle ham det. Jeg er bare en taper, og hvis du vil ha et råd om en taper (ydmyker meg selv), hvis du plasserer deg selv som du er høy og god, er det ingen garanti for noe, ikke av jobben din og ikke av livet ditt, og hvis du plasserer deg selv høyt, kanskje på grunn av jobben din og din lønn. I morgen hvis du mister jobben og blir ingen, hva skjer? Du lagde deg høyt foran familien din, foran vennene dine, foran dine neibours, foran alle. Og hvis du mister jobben din og plutselig blir en ingen, ville det være så vanskelig å møte den verden som regnet med deg så høyt. Vanligvis hva ville skje, disse menneskene er over avisen at de begikk selvmord bare fordi de mistet jobben sin eller status eller virksomhet flunked. Fortell meg at jeg mister penger eller status Bollocks ting verdt å gi opp livet ditt I stedet gjør deg selv som en ingen, selv om din noen, la ingen kjenne din noen og la deres første inntrykk selv være at din ingen, hvis du mister pengene dine og egentlig bli en ingen i morgen, hva som ville forandre seg i livet ditt, ingenting ville forandre seg, og du har fortsatt en sjanse til å bli en og ikke må slutte livet ditt. Dette er hva jeg vil at dere skal se fra mitt perspektiv. Forresten, jeg er en fx handelsmann for livet, og jeg tror at selv om jeg når 80-årene mine, er det fortsatt dårlig handel, og jeg må ikke stole på noen. Det vil være tider i det lange livet i handel som jeg bor der jeg vil gjøre stor og være veldig flott i livet mitt, selv om jeg er ydmyk og er ingen til verden, og det kommer til å bli tider når det blir dårlig å komme seg i drawdowns og bli en ingen igjen og ingenting vil forandres for meg som jeg allerede har gitt inntrykk til folk som jeg er ingen. Samlet er det bare moro av livet, som et Forex-diagram. Gå opp og gå ned Sannsynligheten for nyheter i dag Hey Guys, Se etter GBPUSD og PMI nyheter på 30 minutter. Når det berører 1.4999 eller faller ned, se etter en mulighet til å komme i lang tid fordi GBP-aksjekjøpskursen og Renten kan sannsynligvis forbli uendret i nyhetene 2hours 30mins senere og en mulighet for at paret går himmelen høyt underfra tilbake til 1.5150 1.5200 område igjen. Mulighet og risikobelønninger er villige til å ta på sannsynligheten. MERK: Vær så snill å handle på egen risiko, dette er ikke et signal. Det er bare en nyhetsspekulasjon som dagens ikke en teknisk dag. lol, jeg satte faktisk halvparten av min størrelse på 1,5030, og jeg ventet at det skulle falle fint under 1.5000 hvor som helst under på PMI-nyheten for å legge til min andre halvdel. Men ser ut som at PMI-nyhetene kom ut bra, og så gikk det opp 1,5070, jeg tror jeg bare holder fast på mitt halvparti, da det kanskje bare blir stanset her til de to neste nyhetene kommer opp før det går opp, det er også en mulighet for en spike ned av London boys (vil legge til min andre halvdel der) og ri den helt opp. Vel, gjorde ikke en spike ned for å tillate meg å gå inn i mitt gjenværende halvparti, så kom i resten på 1.5075 og låste den på break-even 5 pips. Kanskje vil det ta fortjeneste på den motstandszonen rundt 1,5150-området for å avslutte en annen 3-sifret pips profitt i dag Flott, Taget avslutning med 3-sifret pips igjen samme dag. Jeg er ferdig for i dag. Hilsen til suksess Mye volatilitet i markedet denne uken, hvordan gjorde Easy Renko systemet fare jeg så ikke en oppdatering. Denne gangen oppdaterer jeg på slutten av måneden i stedet for hver uke. Kjører en type penger ledelse som dere vil se når jeg legger inn på slutten av måneden. Om volatilitet, hvis det øker øker vi renko-innstillingene, hvis det reduseres reduseres innstillingene. For eksempel som eurjpy og gbpjpy, bruker vi ikke 15 men 25 pips på det nå på grunn av høy volatilitet på dem.

No comments:

Post a Comment